14 Kasım 2015 Cumartesi

Havuçlu ve Tarçınlı Kek




Malzemeler
  • 3 Adet yumurta
  • 1 Su bardağı süt
  • 1 Su bardağı şeker
  • 1 Su bardağı sıvıyağ
  • 1 paket Dr .Oetker kabartma tozu
  • 1 paket Dr Oetker Vanilya
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 3 adet rendelenmiş havuç 
Yapılışı : Yumurta ve şekerimizi kar beyaz olana kadar çırpıyoruz ...Süt ,sıvıyağ ve rendelediğimiz havuçlarımızı da ilave ediyoruz.... Daha sonra un ,kabartma tozu ,vanilya ve tarçınımızı da ilave ederek sıvı karışıma ilave ediyoruz ....

Ben keki önceden ısıtılmış fırına koymayı tercih etmiyorum 180 C de 45 dakika fırınımın kapağını hiç açmadan pişiriyorum...Tabiki bu benim tercihim sonuç genelde resimdeki gibi oluyor... Ayrıca bazen bu tarifime 1 su bardağı damla çikolata da ilave ediyorum öylede çok lezzetli oluyor... Şimdiden ellerinize sağlık diyelim efendim...

Tarifi web sitene ya da bloğuna göm!

URL: HTML: BB(forum):

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder