18 Kasım 2015 Çarşamba

Beyaz lahana sarmasi



Malzemeler
  • 1 tane kucuk lahana
  • 200 gr kiyma
  • 1 tane kuru sogan
  • 1 tane domates
  • Yarim su bardagi pirinc
  • 1 yemek kasigi salca+1 yemek kasigi
  • Siviyag tereyagi
  • Tuz karabiber kirmizi biber nane
  • Ve reyhan biz kullaniriz sarmada
  • Varsa tencerenin altina kemikli et
Yapılışı
Lahanayi yapraklarindan ayirip kaynamis suda haslayin,sogani kucuk yemeklik dograyin domatesi, pirinci yikayip baharatlari katin 1 yemek kasigi salca ve sivi yag ekleyip kiymali harci yogurun.lahanaya sarin tencerede tereyagi ve salcayi kavurun ben kemikli et kullandim ilk once onu pisirdim sonra sarmalari ekledim ustune, uzerine reyhan doktum tekrar pisirdim. afıyet olsun

Tarifi web sitene ya da bloğuna göm!

URL: HTML: BB(forum):

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder